Jasno je da Tethyal poseduju dosta veliki potencijal, i zato sva nada u to da će i naredni snimci nastaviti u pravcu koji je započet na Carnal. Lust. Eternal.

Novosadski sastav Tethyal se u proteklom periodu predstavio domaćoj publici kroz koncertnu aktivnost (bili su i predgrupa bendu Rosetta prošle godine u Beogradu), a sada je pred nama i njihovo prvo izdanje (besplatno dostupno na BandCamp stranici benda) koje je u suštini demo čijem je stvaranju posvećeno nekoliko dobrih godina, i koje zaista daje dobar početni uvid u njihov zvuk.

Odmah se čuje da Tethyal uopšte nisu žanrovski limitirani, te se ovde može osetiti dosta različitih uticaja – najdominantiji je post metal zvuk u stilu recimo Neurosis iz perioda Souls at Zero / Enemy of the Sun, ispresecan sa dosta sludge uticaja, ali čuje se tu i malo ekstremnijeg metala, dooma, određenih (post) hardcore i crust prizvuka… Ono što je najvažnije za napomenuti u svemu tome jeste da taj miks u ovom slučaju zaista zvuči organski i prirodno, dakle ne stvara se osećaj nekakve prenatrpanosti niti preterivanja, već je ovde sve zaista podređeno kompoziciji i stvaranju željene atmosfere. Kroz sedam prilično dugačkih pesama (tek dve pesme od po 4 i po minuta, ostale traju od 7 do preko 12) Tethyal predstavljaju zavidnu količinu ideja i materijal zaista odaje utisak nečega na čemu je rađeno polako i detaljno (posebna pohvala i za odličan artwork, takođe). Produkcija je sasvim korektna za demo snimak – oštra, sirova i jasna, ali naravno na tom polju itekako ima prostora za dalji napredak na narednim izdanjima.

Tethyal uopšte nisu žanrovski limitirani, te se ovde može osetiti dosta različitih uticaja

A kad smo već kod narednih izdanja – jasno je da Tethyal poseduju dosta veliki potencijal, i zato sva nada u to da će i naredni (nadamo se, zvanični) snimci nastaviti u pravcu koji je započet na Carnal. Lust. Eternal., jer je jedan ovakav bend uvek potreban na sceni.

Tethyal – Carnal. Lust. Eternal. spisak pesama:

1. Cirrus Magus
2. Augurial